Number of the records: 1
Controversial Themes in Advertisements: On Manipulating the Emotions of Audiences and Extending the Boundaries of the Social ‘Taboo’
Title Controversial Themes in Advertisements: On Manipulating the Emotions of Audiences and Extending the Boundaries of the Social ‘Taboo’ Translation Kontroverzné témy v reklamách: o manipulácii emócií publika a rozšírení hraníc sociálneho "tabu" Author info Małgorzata Koszembar-Wiklik Author Koszembar-Wiklik Małgorzata Source document Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie na Univerzite Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 7, no. 1 (2016), p. 18-31. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2016. ISSN 1338-130X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords reklama * komunikácia * komunikácia marketingová * komunikácia masmediálna * zákazníci * vzťahy so zákazníkmi * kultúra podnikania Annotation V modernom svete dochádza k praktickej manipulácii prakticky každý deň. Manipulácia je dôležitým prvkom stratégie komunikácie a reklamy v podnikaní. Veľký výber konkurenčných produktov a reklamný hluk spôsobuje, že je pre výrobok čoraz ťažšie preniknúť do povedomia zákazníkov. Inzerenti preto siahajú ku kontroverzným témam, ktoré boli považované za sociálne tabu, za trápne, intímne, alebo neboli v mnohých kultúrach otvorené k diskusii. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1