Number of the records: 1  

Controversial Themes in Advertisements: On Manipulating the Emotions of Audiences and Extending the Boundaries of the Social ‘Taboo’

  1. Title Controversial Themes in Advertisements: On Manipulating the Emotions of Audiences and Extending the Boundaries of the Social ‘Taboo’
    TranslationKontroverzné témy v reklamách: o manipulácii emócií publika a rozšírení hraníc sociálneho "tabu"
    Author infoMałgorzata Koszembar-Wiklik
    Author Koszembar-Wiklik Małgorzata
    Source document Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie na Univerzite Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 7, no. 1 (2016), p. 18-31. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2016. ISSN 1338-130X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords reklama * komunikácia * komunikácia marketingová * komunikácia masmediálna * zákazníci * vzťahy so zákazníkmi * kultúra podnikania
    AnnotationV modernom svete dochádza k praktickej manipulácii prakticky každý deň. Manipulácia je dôležitým prvkom stratégie komunikácie a reklamy v podnikaní. Veľký výber konkurenčných produktov a reklamný hluk spôsobuje, že je pre výrobok čoraz ťažšie preniknúť do povedomia zákazníkov. Inzerenti preto siahajú ku kontroverzným témam, ktoré boli považované za sociálne tabu, za trápne, intímne, alebo neboli v mnohých kultúrach otvorené k diskusii.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.