Number of the records: 1
The Beginnings of Market Research and Measurement of Market Advertising Effectiveness
Title The Beginnings of Market Research and Measurement of Market Advertising Effectiveness Translation Začiatky prieskumu trhu a meranie efektívnosti inzercie na trhu Author info Dušan Pavlů Author Pavlů Dušan Source document Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie na Univerzite Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 7, no. 1 (2016), p. 52-65. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2016. ISSN 1338-130X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords reklama * inzercia * prieskum trhu * meranie konkurencieschopnosti * vývoj * história * efektívnosť Annotation Skúmanie začiatkov objektivizácie analýz odrážajúcich podmienky efektívnej reklamy na prelome 19. a 20. storočia, t. j. vo fázach vývoja od prvých slovníkov definícií konceptu od r. 1868 až do roku 1927. Autor sa podrobne zaoberá štúdiom dvoch hlavných kníh - monografie od Zdenka Šindlera (Moderná reklama, vydanej v roku 1906) a od Vojtu Holmana (Reklama a život, zverejnenej v roku 1909). Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 411.4 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1