Number of the records: 1  

Marketingová koncepcia manažmentu firmy

  1. Title Marketingová koncepcia manažmentu firmy
    Parallel titleThe Marketing Concept of the Company Management
    Author infoAntonín Korauš
    Author Korauš Antonín
    Source documentIntegrovaná bezpečnosť prostredia 2016 : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej 23.-24. septembra 2016 v Rajeckej doline. S. 184-190. - Žilina : STRIX, 2016 ; Integrovaná bezpečnosť prostredia 2016 medzinárodná vedecká konferencia / Kollár Vojtech ; Piatrik Milan. ISBN 978-80-89753-11-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * marketing manažment * firmy * zákazníci * trh
    AnnotationMarketing a jeho význam pre podnik. Moderný marketingový prístup k riadeniu firiem s orientáciou na trh. Marketing ako moderný prostriedok na zvyšovanie ekonomickej a sociálnej účinnosti väzieb medzi firmou a trhom. Definície marketingu podľa vybraných autorov. Dve marketingové koncepcie.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabaseARTICLES
    No. of Archival CopyE16 01704-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti5.7 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.