Number of the records: 1
Marketingová koncepcia manažmentu firmy
Title Marketingová koncepcia manažmentu firmy Parallel title The Marketing Concept of the Company Management Author info Antonín Korauš Author Korauš Antonín Source document Integrovaná bezpečnosť prostredia 2016 : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej 23.-24. septembra 2016 v Rajeckej doline. S. 184-190. - Žilina : STRIX, 2016 ; Integrovaná bezpečnosť prostredia 2016 medzinárodná vedecká konferencia / Kollár Vojtech ; Piatrik Milan. ISBN 978-80-89753-11-6 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * marketing manažment * firmy * zákazníci * trh Annotation Marketing a jeho význam pre podnik. Moderný marketingový prístup k riadeniu firiem s orientáciou na trh. Marketing ako moderný prostriedok na zvyšovanie ekonomickej a sociálnej účinnosti väzieb medzi firmou a trhom. Definície marketingu podľa vybraných autorov. Dve marketingové koncepcie. Public work category Reports at home scientific conferences Database ARTICLES No. of Archival Copy E16 01704-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 5.7 MB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1