Number of the records: 1
Vplyv nudy na impulzívne nákupné správanie
SYS 0260361 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502074125.0 035 $a 156637 $2 CREPC2 100 $a 20191216a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv nudy na impulzívne nákupné správanie $f Martin Novysedlák, Lucia Čakanová, Ingrid Dorčáková 301 $a APVV-15-0511 330 $a Vplyv nudy ako mentálneho stavu spotrebiteľa na jeho tendenciu k vykonaniu impulzívneho nákupu. Rozličné mentálne stavy ovplyvňujú spotrebiteľov rôzne, či už sa jedná o pozitívne alebo negatívne ladenie. Pojem bežné nákupné správanie a impulzívne nákupné správanie. Analýza mentálneho nastavenia spotrebiteľa a predpoklad vplyvu marketingu na spotrebiteľa ktorý zažíva pocit nudy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0260364 $1 011 $a 2454-1028 $1 200 1 $a Ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economics and management: scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava $z eng $v Roč. 16, č. 3 (2019), s. 67-74 online $1 210 $a Bratislava $c Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2019 541 1-
$a Impact of Boredom on Impulsive Shopping Behaviour 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005923 $a správanie sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001852 $a dopyt spotrebiteľský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*0072556 $a Novysedlák $b Martin $p EUBFPMKPF $4 070 $9 34 $f 1991- $q I $T Katedra podnikových financií FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0068842 $a Čakanová $b Lucia $f 1988- $p EUBFPMKPF $4 070 $9 33 $q I $T Katedra podnikových financií FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0065626 $a Dorčáková $b Ingrid $p EUBFPMKPF $4 070 $9 33 $f 1978- $q I $T Katedra podnikových financií FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20191216 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1