Number of the records: 1
Základné modely marketingovej komunikácie
Title Základné modely marketingovej komunikácie Parallel title The Basic Models of Mass Marketing Communication Author info Jaroslav Kita Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Modelové aspekty marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie : vedecké state : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. S. 43-57. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4644-7 Note VEGA 1/0066/18 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords komunikácia marketingová * pojmy * modely * komunikácia * reklama * správanie spotrebiteľa Annotation Identifikácia základných modelov marketingovej komunikácie (MK). Kľúčové pojmy, bez ktorých sa MK nezaobíde. Prehľad o súčasných prístupoch v rámci základných modelov MK. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00537-004, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 8.7 MB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1