Number of the records: 1  

Profil učiteľa odborných ekonomických predmetov

  1. SYS0260427
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083743.8
    035
      
    $a 159368 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20191216d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Profil učiteľa odborných ekonomických predmetov $d Vocational Economic Subjects Teacher Profile $f Rudolf Šlosár
    301
      
    $a KEGA 005EU-4/2019
    330
      
    $a Osobnosť učiteľa, spôsob hodnotenia. Požiadavky kladené na osobnosť učiteľa odborných ekonomických predmetov. Odborná a pedagogická spôsobilosť učiteľa. Ďalšie požiadavky.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0260333 $1 010 $a 978-80-87570-44-9 $1 200 1 $a Schola nova, quo vadis? $b elektronický zdroj $e sborník recenzovaných příspěvků 4. ročníku mezinárodní vědecké konference = Reviewed Papers of the 4th International Scientific Conference $f Editors: Kateřina Berková, Katarína Krpálková Krelová, Pavel Krpálek, Lucia Krištofiaková $v S. 170-177 online $1 210 $a Praha $c Extrasystem $d 2019 $1 215 $a 195 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0043669 $a Berková $b Kateřina $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056389 $a Krpálková Krelová $b Katarína $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056260 $a Krpálek $b Pavel $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0061652 $a Krištofiaková $b Lucia $4 340 $1 710 12 $a Schola nova, quo vadis? $b mezinárodní vědecká konference $d 4. $e Praha, Česko $f 20.11.2019
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001960 $a ekonómia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006257 $a školy stredné odborné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003006 $a kvalifikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003915 $a odbornosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004139 $a pedagogika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048760 $a Šlosár $b Rudolf $p EUBFNHKPG $9 100 $4 070 $T Katedra pedagogiky FNH - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20191216 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.