Number of the records: 1  

Perception of Crisis Communication, Ways of Reactions and Emotions in Crisis Situations

  1. Title Perception of Crisis Communication, Ways of Reactions and Emotions in Crisis Situations
    TranslationVnímanie krízovej komunikácie, spôsoby reakcií a emócií v krízových situáciách
    Author infoHanne-Lore Bobáková
    Author Bobáková Hanne-Lore
    Source document Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. Roč. 11, č. 3 (2020), s. 9-15. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2020. ISSN 1804-252X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords kríza * manažment krízový * ruch cestovný * komunikácia externá * riadenie sociálne * predmety učebné * vzdelávanie vysokoškolské * Česko
    AnnotationVýskum krízovej komunikácie realizovaný medzi študentmi Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné (Slezská univerzita v Opavě, Česká republika) pomocou rozhovorov v rámci predmetu krízová komunikácia v študijnom odbore sociálny manažment a zisťovanie prospešnosti predmetu pre študentov odborov cestovného ruchu. Vnímanie pojmu krízová komunikácia, správania a konania ľudí v krízových situáciách. Chápanie pojmu krízová komunikácia samotnými študentmi, ich správanie v krízových situáciách a problematické oblasti (rozsah porozumenia pojmu krízová komunikácia, spôsoby riešenia krízových situácií a typy emocionálnych stavov v komunikácii s inštitúciami či spoločnosťami). Deskripcia terminológie a výsledkov odbornej literatúry k danej téme.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF241.3 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.