Number of the records: 1  

Ethnocentric Tendencies of Consumer Behaviour and its Influence on the Perception of Private Labels

  1. SYS0286747
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083915.7
    017
    70
    $a 10.18267/pr.2022.kre.2454.1 $2 DOI
    035
      
    $a 493400 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20220713d2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Ethnocentric Tendencies of Consumer Behaviour and its Influence on the Perception of Private Labels $f Marián Čvirik
    301
      
    $a I-22-104-00
    330
      
    $a Meranie spotrebiteľského etnocentrizmu, meranie vnímania privátnej značky, skúmanie vzťahu medzi spotrebiteľským etnocentrizmus a vnímaním privátnych značiek a identifikácia spotrebiteľských segmentov na základe vnímanie privátnych značiek a spotrebiteľského etnocentrizmu. Pri skúmaní boli použité rôzne filozoficko-vedecké metódy (analýza, syntéza, vedecká abstrakcia, metóda zovšeobecňovania a iné) a štatisticko-matematické metódy (metódy deskriptívnej štatistiky, korelačná a zhluková analýza). Etnocentrizmus a jeho vplyv na postoj k privátnym značkám. Uplatnenie etnocentrizmu v oblasti marketingu pri tvorbe kampaní, pri propagácii domácich produktov, strategickom plánovaní firiem a brandingu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0286742 $1 010 $a 978-80-245-2454-2 $1 011 $a 2453-6113 $1 200 1 $a Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment $b elektronický zdroj $e Proceedings from 22th International Joint Conference, May 19 - 20, 2022, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia $f Reviewers: Jarolím Antal, Josef Bič... [et al.] $v Pp. 1-9 online $1 210 $a Praha $c Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague $d 2022 $1 215 $a 157s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0043893 $a Antal $b Jarolím $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0010377 $a Bič $b Josef $4 675 $1 710 12 $a Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment $b International Joint Conference $d 22. $e Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia $f 19.-20.05.2022
    541
    1-
    $a Etnocentrické tendencie spotrebiteľského správania a ich vplyv na vnímanie privátnych značiek
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004836 $a preferencie spotrebiteľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0065503 $a značky privátne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003315 $a metódy matematicko-štatistické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1992- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220713 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.