Number of the records: 1
Ethnocentric Tendencies of Consumer Behaviour and its Influence on the Perception of Private Labels
SYS 0286747 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083915.7 017 70
$a 10.18267/pr.2022.kre.2454.1 $2 DOI 035 $a 493400 $2 CREPC2 100 $a 20220713d2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Ethnocentric Tendencies of Consumer Behaviour and its Influence on the Perception of Private Labels $f Marián Čvirik 301 $a I-22-104-00 330 $a Meranie spotrebiteľského etnocentrizmu, meranie vnímania privátnej značky, skúmanie vzťahu medzi spotrebiteľským etnocentrizmus a vnímaním privátnych značiek a identifikácia spotrebiteľských segmentov na základe vnímanie privátnych značiek a spotrebiteľského etnocentrizmu. Pri skúmaní boli použité rôzne filozoficko-vedecké metódy (analýza, syntéza, vedecká abstrakcia, metóda zovšeobecňovania a iné) a štatisticko-matematické metódy (metódy deskriptívnej štatistiky, korelačná a zhluková analýza). Etnocentrizmus a jeho vplyv na postoj k privátnym značkám. Uplatnenie etnocentrizmu v oblasti marketingu pri tvorbe kampaní, pri propagácii domácich produktov, strategickom plánovaní firiem a brandingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0286742 $1 010 $a 978-80-245-2454-2 $1 011 $a 2453-6113 $1 200 1 $a Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment $b elektronický zdroj $e Proceedings from 22th International Joint Conference, May 19 - 20, 2022, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia $f Reviewers: Jarolím Antal, Josef Bič... [et al.] $v Pp. 1-9 online $1 210 $a Praha $c Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague $d 2022 $1 215 $a 157s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0043893 $a Antal $b Jarolím $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0010377 $a Bič $b Josef $4 675 $1 710 12 $a Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment $b International Joint Conference $d 22. $e Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia $f 19.-20.05.2022 541 1-
$a Etnocentrické tendencie spotrebiteľského správania a ich vplyv na vnímanie privátnych značiek 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004836 $a preferencie spotrebiteľské 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*0065503 $a značky privátne 610 1-
$9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003315 $a metódy matematicko-štatistické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 700 -1
$3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1992- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220713 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1