Number of the records: 1
Internet Marketing
Title Internet Marketing Translation Internetový marketing Author info František Pollák, Peter Markovič Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Source document Brand Management. Pp. 11-33 [1,2] AH. - London : IntechOpen, 2022 / Pollák František ; Markovič Peter. ISBN 978-1-80356-000-7 Note VEGA 1/0140/21. - 05SVV2201 Document kind rozpis článkov z kníh Language English Country of Edition Great Britain Keywords marketing elektronický * komunikácia marketingová * internet * stránky webové Annotation Problematika manažmentu značky naberá v čase zrýchlenej digitalizácie nové rozmery. Cieľom kapitoly je priblížiť vybrané oblasti problematiky poukázaním na základné formy propagácie v digitálnom prostredí internetu. Vhodný mix týchto foriem je nevyhnutný pre efektívnu marketingovú komunikáciu v digitálnom prostredí. Tam, kde sú vhodnosť a efektívnosť nevyhnutnými faktormi, ktoré je potrebné vziať do úvahy v procese budovania značky v očiach referenčných trhov. Pochopenie základov problematiky propagácie v online prostredí vytvára predpoklad pre holistický prístup, ktorý v kombinácii s nástrojmi vedeckých poznatkov znižuje neistotu a zvyšuje predpoklad trhového úspechu. Kapitola vo forme teoretickej prehľadovej štúdie prezentuje výsledky prebiehajúceho výskumu v oblasti internetového marketingu. Syntetizuje poznatky autorov, ako aj výsledky práce vybraných referenčných autorov, ktorí na začiatku tisícročia sformovali problematiku do podoby, v akej ju pozná širšia odborná verejnosť dodnes. Teoretický prehľad doplnený o vyzdvihnutie kľúčových súvislostí predstavuje pomerne jasné východisko pre úvod do štúdia témy internetového marketingu. Public work category Chapters in scientific monography issued in foreign editorship Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00488-002, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 345 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1