Number of the records: 1  

Influenceři, propagace a dobročinnost v datech českých i zahraničních výzkumů

  1. Title Influenceři, propagace a dobročinnost v datech českých i zahraničních výzkumů
    Author infoEliška Morochovičová, Kristýna Kamlarová
    Author Morochovičová Eliška
    Co-authors Kamlarová Kristýna
    Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 32, č. 4 (2022), s. 24-25. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords influencer marketing * komunikácia marketingová * propagácia * správanie spotrebiteľa * siete sociálne
    AnnotationMenej ako tretina online užívateľov v Českej republike sleduje aspoň jedného influencera na sociálnych sieťach. Tieto internetové celebrity často spájajú svoje aktivity online s propagáciou rôznych značiek alebo služieb. Tá nemusí mať len formu platenej propagácie, ale môže niesť aj dôležité posolstvá alebo zvyšovať povedomie o charitatívnych aktivitách a fundraiseroch. A ako ukazujú údaje, rôzne formy spolupráce s influencermi na sociálnych sieťach prinášajú značkám a organizáciám ovocie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.