Number of the records: 1
Analysis of Consumer Preference in the Specific Terms of Sale
Title Analysis of Consumer Preference in the Specific Terms of Sale Translation Analýza preferencií spotrebiteľa v špecifických podmienkach predaja Author info Nina Kocúrová, Zuzana Hajduová, Vladislav Laskovský Author Kocúrová Nina EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Co-authors Hajduová Zuzana EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Laskovský Vladislav Source document Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. S. 186-194. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Lacko Roman ; Pavolová Henrieta ; Pollák František ; Szajt Marek ; Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 Konferencia. ISBN 978-80-225-5057-4 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords preferencie * preferencie spotrebiteľské * spotrebitelia * nákup * kôš spotrebný * podpora predaja * stratégia obchodná Annotation Cieľ každého obchodu je dosahovať zisk predajom svojich produktov, alebo služieb. Je dôležité poznať potreby cieľového trhu a uspokojovať potreby zákazníkov efektívnejšie než konkurencia. Maloobchodné predajné stratégie, ktoré by mali viesť k podpore predaja. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00131-011, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 728.5 KB available after login article
Number of the records: 1