Number of the records: 1
Generation Z Music Perception in the Context of Sound Marketing
SYS 0298416 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074524.8 035 $a 1123370 $2 CREPC2 100 $a 20240118d2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Generation Z Music Perception in the Context of Sound Marketing $f Marián Čvirik 301 $a VEGA 1/0354/22 330 $a Zvukový marketing je moderná oblasť marketingu, ktorá vychádza z teórií senzorického marketingu, a teda neuromarketingu. Cieľom predkladaného článku je pilotná štúdia vnímania hudby generáciou Z. Článok je podporený primárnym prieskumom, ktorého sa zúčastnilo 59 respondentov generácie Z. Výsledky môžu byť základom pre ďalší výskum, ale v kontexte generácie Z a vybranej piesne možno vyvodiť závery pre teóriu aj prax. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0298313 $1 010 $a 978-80-225-5096-3 $1 200 1 $a Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems $e Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22 $f Proceedings of the Scientific Were Completed by: Peter Červenka $g Reviewers: Anna Cierniak-Emerych, Aneta Vančová $v Pp. 17-26 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2023 $1 215 $a 122 s. [9,11 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0072028 $a Cierniak-Emerych $b Anna $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0073373 $a Vančová $b Aneta $4 675 541 1-
$a Vnímanie hudby generácie Z v kontexte zvukového marketingu 610 1-
$9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0073340 $a marketing senzorický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002384 $a hudba 700 -1
$3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1992- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240118 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1