Number of the records: 1  

Generation Z Music Perception in the Context of Sound Marketing

  1. SYS0298416
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074524.8
    035
      
    $a 1123370 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240118d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Generation Z Music Perception in the Context of Sound Marketing $f Marián Čvirik
    301
      
    $a VEGA 1/0354/22
    330
      
    $a Zvukový marketing je moderná oblasť marketingu, ktorá vychádza z teórií senzorického marketingu, a teda neuromarketingu. Cieľom predkladaného článku je pilotná štúdia vnímania hudby generáciou Z. Článok je podporený primárnym prieskumom, ktorého sa zúčastnilo 59 respondentov generácie Z. Výsledky môžu byť základom pre ďalší výskum, ale v kontexte generácie Z a vybranej piesne možno vyvodiť závery pre teóriu aj prax.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0298313 $1 010 $a 978-80-225-5096-3 $1 200 1 $a Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems $e Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22 $f Proceedings of the Scientific Were Completed by: Peter Červenka $g Reviewers: Anna Cierniak-Emerych, Aneta Vančová $v Pp. 17-26 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2023 $1 215 $a 122 s. [9,11 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0072028 $a Cierniak-Emerych $b Anna $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0073373 $a Vančová $b Aneta $4 675
    541
    1-
    $a Vnímanie hudby generácie Z v kontexte zvukového marketingu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0073340 $a marketing senzorický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002384 $a hudba
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1992- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240118 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.