Number of the records: 1
The Influence of Perceived Value Factors on Overall Consumer Satisfaction
Title The Influence of Perceived Value Factors on Overall Consumer Satisfaction Translation Vplyv faktorov vnímanej hodnoty na celkovú spokojnosť spotrebiteľov Author info Dana Hrušovská Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 : 19th October 2023, Bratislava, Slovak Republic. Pp. 313-319. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Lešková Radka ; Majtán Štefan ; Kokles Mojmír ; Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5058-1 Note VEGA 1/0462/23 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords spokojnosť zákazníkov * správanie spotrebiteľa * priemysel potravinársky * potraviny * potravinárstvo * trh potravinový * dotazníky * analýza regresná * Slovensko Annotation Cieľom príspevku je preskúmať faktory, ktoré prispievajú k spokojnosti spotrebiteľov, pričom sa zameriava na vzájomný vzťah medzi spokojnosťou a prvkami vnímanej hodnoty v kontexte potravinárskeho priemyslu v Slovenskej republike. Základná hypotéza predpokladá hmatateľný vzťah medzi spokojnosťou spotrebiteľov a faktormi vnímanej hodnoty. Na zistenie úrovne spokojnosti spotrebiteľov s potravinárskymi výrobkami je použitý komplexný dotazníkový prieskum. Výsledky sú analyzované pomocou regresnej analýzy s cieľom určiť štatistickú významnosť všetkých pozorovaných vzťahov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00660-030, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 278.5 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1