Number of the records: 1  

Úloha inovácií pri formovaní firemnej stratégie

  1. Title Úloha inovácií pri formovaní firemnej stratégie
    Author infoJozef Čimo, Miroslav Mariaš
    Author Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentEkonomický časopis = Journal of economics. Roč. 41, č. 10 (1993), s. 759-765
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords stratégia podniková * firmy * inovácia * výrobky * ciele podnikové
    AnnotationNevyhnutnosť uplatnenia inovácií výrobkov a procesov pri tvorbe a realizácii stratégie rozvoja firmy. Rozhodujúcim pre realizáciu stratégie rozvoja firmy je optimálny výber obsahu aktivít na splnenie jej cieľov - formulácia strategických variantov. Variantnosť ponukovej stránky možno členiť na výrobkové inovácie, výrobkové variácie a výrobkové eliminácie. Zabezpečenie dosiahnutia strategických cieľov firmy a inovačná aktivita. Schéma postupu vypracovania celkovej stratégie firmy.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.