Number of the records: 1
Úloha inovácií pri formovaní firemnej stratégie
Title Úloha inovácií pri formovaní firemnej stratégie Author info Jozef Čimo, Miroslav Mariaš Author Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomický časopis = Journal of economics. Roč. 41, č. 10 (1993), s. 759-765 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords stratégia podniková * firmy * inovácia * výrobky * ciele podnikové Annotation Nevyhnutnosť uplatnenia inovácií výrobkov a procesov pri tvorbe a realizácii stratégie rozvoja firmy. Rozhodujúcim pre realizáciu stratégie rozvoja firmy je optimálny výber obsahu aktivít na splnenie jej cieľov - formulácia strategických variantov. Variantnosť ponukovej stránky možno členiť na výrobkové inovácie, výrobkové variácie a výrobkové eliminácie. Zabezpečenie dosiahnutia strategických cieľov firmy a inovačná aktivita. Schéma postupu vypracovania celkovej stratégie firmy. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1