Number of the records: 1  

Mezinárodní marketing. 2.

  1. Title Mezinárodní marketing. 2.
    Author infoCh. Croué
    Author Croué Ch.
    Source documentZahraniční obchod. Roč. 43, č. 12 (1990), s. 28-29
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of Edition[CS]
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * semináre * Vysoká škola ekonomická v Prahe * koncepcie * systémy informačné * podnik * vzťahy hospodárske medzinárodné
    AnnotationVýťah z prednášky prednesenej na seminári pre komerčných pracovníkov, usporiadanom VŠE v Prahe. Dve základné koncepcie medzinárodného marketingu. Ciele marketingového informačného systému. Úlohy útvaru komerčnej politiky. Schéma medzinárodného rozvoja podniku.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.