Number of the records: 1  

Plasowanie czyli skuteczna forma reklamy.

  1. Title Plasowanie czyli skuteczna forma reklamy.
    TranslationRozmiestňovanie čiže účinná forma reklamy.
    Author infoH. Simbierowicz
    Author Simbierowicz H.
    Source documentHandel zagraniczny. Roč. 36, č. 10 (1991), s. 15-17
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguagePolish
    Country of EditionPoland
    systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Keywords reklama * koncepcie * PR * firmy * známky ochranné
    AnnotationKritika poľskej reklamy. Nová koncepcia reklamnej stratégie. Koniec nadvlády výrobku v reklame. Etapa reklamy firmy, jej image, alebo značky. Čas pre reklamné výhody firmy. Základné pravidlá reklamného "positioningu". Informačný nápad uplatnený ako prvý. Reklama firmy Procter and Gamble. Príklady reklamy iných firiem. Význam dobre voleného názvu výrobku - parfumy Charlie.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.