Number of the records: 1  

Jak motivovat k nepřetržitému zvyšování jakosti.

  1. Title Jak motivovat k nepřetržitému zvyšování jakosti.
    Source documentModerní řízení. Roč. 27, č. 3 (1992), s. 20-23.
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of Edition[CS]
    systematics 331.101.3 - Pracovná motivácia. Pracovná morálka. Podnety k práci
    Keywords kvalita * komunikácia * stimulovanie morálne * motivácia pracovná * väzba spätná
    AnnotationSpätná väzba, ako predpoklad úspešnosti programov zvyšovania akosti. Dva typy spätnej väzby: informačný a interpersonálny. Dôležitosť interpersonálnej spätnej väzby a pozitívnej podpory. Výklad piatich požiadaviek pozitívnej podpory: Povzbudenie a podporu poskytuje okamžite; buďte konkrétni; oceňujte pokroky; buďte osobní; nezamieňajte podporu s očakávaním. Pozitívna podpora pomáha zvyšovať akosť, môže mať kľúčovú úlohu vo všetkých podnikoch.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.