Number of the records: 1
P. I. M. S. Profit Impact Marketing Strategy - Zisková marketingová stratégia.
Title P. I. M. S. Profit Impact Marketing Strategy - Zisková marketingová stratégia. Source document Praktická škola marketingu. Č. 11-12 (1992), s. 44-45. Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition [CS] systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords riadenie podnikové * metódy riadenia * zisk * stratégia podniková * marketing * PIMS * ZIMAST * údaje štatistické * ukazovatele ekonomické * báza dát * porovnanie medzipodnikové Annotation Metóda PIMS sa v riadení podnikov využíva v neustále širšom medzinárodnom meradle. PIMS možno voľnejšie preložiť ako Zisková marketingová stratégia - ZIMAST. Pomocou databázy PIMS možno podrobnou analýzou získať informácie o hospodárskom úspechu daného podniku až na 60-70 perc. Oblasti, v ktorých môže podnik pomocou využívania databázy PIMS usmerniť svoju marketingovú stratégiu. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1