Number of the records: 1  

P. I. M. S. Profit Impact Marketing Strategy - Zisková marketingová stratégia.

  1. Title P. I. M. S. Profit Impact Marketing Strategy - Zisková marketingová stratégia.
    Source documentPraktická škola marketingu. Č. 11-12 (1992), s. 44-45.
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of Edition[CS]
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords riadenie podnikové * metódy riadenia * zisk * stratégia podniková * marketing * PIMS * ZIMAST * údaje štatistické * ukazovatele ekonomické * báza dát * porovnanie medzipodnikové
    AnnotationMetóda PIMS sa v riadení podnikov využíva v neustále širšom medzinárodnom meradle. PIMS možno voľnejšie preložiť ako Zisková marketingová stratégia - ZIMAST. Pomocou databázy PIMS možno podrobnou analýzou získať informácie o hospodárskom úspechu daného podniku až na 60-70 perc. Oblasti, v ktorých môže podnik pomocou využívania databázy PIMS usmerniť svoju marketingovú stratégiu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.