Number of the records: 1
Databázový marketing mapuje vybraný trh a vybraných zákazníkov
Title Databázový marketing mapuje vybraný trh a vybraných zákazníkov Author info J. Vavřina, B. Žiačiková Author Vavřina J. Co-authors Žiačiková B. Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 6, č. 23 (5. júna 1996). - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Keywords Česko * DMMS, s.r.o. Praha * marketing priamy * marketing * banky dát * zákazníci * prieskum trhu Annotation Databázový (direct) marketing je systém informácií o spotrebiteľoch, zákazníkoch a perspektívnych zákazníkoch firmy. Databázová stratégia. Hierarchia cieľovej skupiny. Cieľom direct marketingu je stála väzba so spotrebiteľom. Využitie direct marketingu v organizácii DMMS, s.r.o. Praha. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1996: 21-40
article
Number of the records: 1