Number of the records: 1
Možnosti počítačovej integrácie obchodných činností
Title Možnosti počítačovej integrácie obchodných činností Author info Miroslav Mariaš Author Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 25, č. 2 (1996), s. 177-184. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1996. ISBN 0323-262X. ISSN 0323-262X Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * technológie informačné * technológie komunikačné * systémy informačné manažérske * systémy informačné marketingové * inteligencia umelá * infraštruktúra Annotation Prepojenie informácií o obchodných činnostiach s informáciami z priestoru vzniku produktu i priestoru spotreby produktu. CAB-počítačová podpora obchodu, CIB-počítačom integrovaný obchod. Predvídanie správania sa zákazníka. Matematická analýza obchodných činností. Pôsobnosť manažérskeho a marketingového informačného systému (MIS, MAIS). Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1996: 1-4
article
Number of the records: 1