Number of the records: 1  

Co je vlastně ESOMAR

  1. Title Co je vlastně ESOMAR
    Author infoStanislav Zahradníček
    Author Zahradníček Stanislav
    Source documentMarketing. Roč. 5, č. 3 (1994), s. 3-4
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * organizácie medzinárodné * ESOMAR * výskum trhu * mienka verejná * zákazníci
    AnnotationMedzinárodná organizácia ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research - Európska spoločnosť pre marketingový výskum a výskum verejnej mienky), založená r. 1948. Základný cieľ jej činnosti. Princípy výskumu: anonymita, dôveryhodnosť, právo odmietnuť, vyvarovanie sa škodlivých a nepriaznivých vplyvov, oddelenie výskumu od nevýskumných činností, transparentnosť, prísne požiadavky na zverejňovanie poznatkov. Harmonizácia demografických znakov, kontrola kvality práce pýtajúcich sa. Publikácie vydávané ESOMAR-om, prednášky, semináre.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.