Number of the records: 1  

Marketing 21. storočia

  1. Title Marketing 21. storočia : Manažer. Príloha
    Author infoJ. Ďaďo
    Author Ďaďo J.
    Source document Moderní řízení : měsíčník pro vrcholový a střední management, lektory, personalisty i podnikatele. Roč. 32, č. 9 (1997), s. 2-5. - Praha : Economia, 1997. ISSN 0026-8720
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * lojálnosť zákazníkov * zákazníci * firmy * inovácia * globalizácia * organizácia predaja * ponuka * produkty * komunikácia
    AnnotationOdklon od koncepcie trhovej orientácie firmy. Perspektíva firiem orientujúcich sa na zákazníka, budujúcim lojalitu zákazníka k firme a firmy k zákazníkovi. Globalizácia trhu aj zákazníka. Stratégia ponuky hodnoty, ktorá vychádza viac z intelektu personálu firmy ako z materiálnej hodnoty. Kustomerizácia produktov. Zmeny prístupu k produktu, kvalite, inováciám.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.