Number of the records: 1  

Spoločenský marketing

  1. Title Spoločenský marketing . 1. Najnovšia koncepcia marketingu
    Author infoEva Hanuláková
    Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Obchodné listy : Mesačník pre úspešný predaj. Roč. 5, č. 4 (Apríl 1998), s. 8-9
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing spoločenský * marketing sociálny * marketing * ochrana spotrebiteľa * stratégia marketingová
    AnnotationPrincípy spoločenskej koncepcie marketingu. Klasifikácia produktov do štyroch skupín podľa spoločenského marketingu. Sociálny marketing. Stratégie sociálneho marketingu a ich klasifikácia.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-12


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.