Number of the records: 1
Tohtoročná TREND konferencia o marketingovej komunikácii sa venovala efektivite reklamy
Title Tohtoročná TREND konferencia o marketingovej komunikácii sa venovala efektivite reklamy Author info Barbora Žiačiková Author Žiačiková Barbora Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 9, č. 25 (23. júna 1999), s. 14A. - Bratislava : TREND Holding, spol. s r.o., 1999. ISSN 1335-0684 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * efektívnosť * komunikácia marketingová * značky výrobné * produkty * výskum * konferencie * 1999 Annotation TREND konferencia Marketingová komunikácia '99. Hlavná téma konferencie - efektivita v marketingovej komunikácii. Značka a produkt. Značka má prilákať kupujúcich, ale len dobrý produkt podnieti opätovný nákup. Význam kvalitatívneho výskumu. Vyhodnocovanie reklamy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 21-40
article
Number of the records: 1