Number of the records: 1
Plánování na síti - data, data, data!
SYS r038333 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^ 005 20230911121028.3 100 $a 20000524a2000 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Plánování na síti - data, data, data! $e reklama půjde za zákazníky, ne na jednotlivé servery $f Bronislav Kvasnička 330 $a Faktory, ktoré majú vplyv na vytvorenie mediálneho plánu reklamnej kampane na internete. Základy každej reklamnej stratégie. Dva v súčasnosti zaužívané prístupy k plánovaniu reklamy na internete - využitie klasického a individuálneho pôsobenia na návštevníkov siete. Dôležitá je správne zvolená forma kreativity. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*s125029 $1 010 $a 1210-3756 $1 011 $a 1210-3756 $1 200 1 $a Strategie $e týdeník pro marketing, reklamu, média a online $v Č. 16 (17.4.2000), s. 28 $1 210 $a Praha $c Mona $d 2000 541 1-
$a Planning on the net - data, data, data! 610 1-
$a reklama $9 eu_un_auth*h0005305 610 1-
$a tvorba reklamy $9 eu_un_auth*h0006670 610 1-
$a metódy propagačné $9 eu_un_auth*h0003323 610 1-
$a prostriedky reklamné $9 eu_un_auth*h0005171 610 1-
$a internet $9 eu_un_auth*h0002526 610 1-
$a siete dátové $9 eu_un_auth*h0005680 610 1-
$a servery $9 eu_un_auth*h0005663 610 1-
$a médiá $9 eu_un_auth*h0003336 610 1-
$a kreativita $9 eu_un_auth*h0002958 610 1-
$a stratégia marketingová $9 eu_un_auth*h0006034 610 1-
$a adresnosť reklamy $9 eu_un_auth*h0001008 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$a Kvasnička $b Bronislav $3 eu_un_auth*p0059470 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20000524 $g AACR2
Number of the records: 1