Number of the records: 1  

Krize a vize

  1. Title Krize a vize : aneb jaká bude reklama ve třetím tisíciletí
    TranslationCrisis and vision
    Author infoPetr Stančík
    Author Stančík Petr
    Source document Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. Č. 18 (2.5.2000), s. 18-19. - Praha : Mona, 2000. ISBN 1210-3756. ISSN 1210-3756
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * história * spoločnosť * kultúra * písmo * tlač * technika audiovizuálna * metódy propagačné * kreativita * propagácia * techniky reklamné * značky výrobné
    AnnotationPísmo, text a čítanie v histórii ľudstva. Ukážky reklám z 19. storočia. Zmeny v obsahu aj zameraní reklamy v priebehu storočí a rokov. Význam značky tovaru pre súčasného spotrebiteľa a spoločnosť. Reklama na ceste k stále rozvinutejšej interaktivite.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 12-30 + 11 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.