Number of the records: 1  

Metody výzkumu image

  1. Title Metody výzkumu image
    Author infoTomáš Urbánek, Růžena Lukášová, Vladimír Chalupský
    Author Urbánek Tomáš
    Co-authors Lukášová Růžena
    Chalupský Vladimír
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 11, č. 4 (2000), s. 27-28. - Praha : Česká marketingová společnost, 2000. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.013 - Psychologické otázky
    Keywords imidž * výskum * metódy * psychológia podniková
    AnnotationSúvislosť problematiky image firmy s niekoľkými vednými obormi. Súvislosť metód výskumu image so štrukturalizmom ako obecným filozofickým a metodologickým prístupom. Skúmanie image firmy prístupom psychosémantiky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.