Number of the records: 1
Image components of marketing-orientated firm
Title Image components of marketing-orientated firm Translation Komponenty imidžu marketingovo orientovanej firmy Author info Viera Čihovská, Eva Hanuláková, Júlia Lipianska Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 31, č. 1 (2002), s. 7-24. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2002. ISSN 0323-262X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords kultúra podniková * kultúra pracoviska * dizajn * komunikácia marketingová * identita podniková Annotation Firemný imidž ako suma aktivít a opatrení finančnej kultúry, firemnej identity a firemného dizajnu, ktoré sa zabezpečujú firemnou komunikáciou. Obsahové vymedzenie firemnej kultúry, firemnej identity, firemného dizajnu a firemnej komunikácie. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E02 00018-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 1-4
article
Number of the records: 1