Number of the records: 1  

Interpodnikové vzťahy v oblasti nákupu a predaja

  1. Title Interpodnikové vzťahy v oblasti nákupu a predaja
    Author infoJaroslav Kita
    Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketing magazine. Č. 1 (2002), s. 12-13 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.18 - Obchodná technika
    Keywords vzťahy dodávateľsko-odberateľské * vzťahy medzipodnikové * nákup * predaj * dodávatelia * kooperácia * stratégia marketingová
    AnnotationInterpodnikové vzťahy, ich typológia. Tvorba siete interpodnikovej spolupráce. Dodávateľské vzťahy. Subdodávateľské vzťahy. Vzťahy založené na vzájomnom obchodovaní. Vzťahy založení na stratégii "vyrobiť v kooperácii".
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.