Number of the records: 1
Mladí ako zázračné premeny
Title Mladí ako zázračné premeny Author info Júlia Sobinovská, Miroslav Švec Author Sobinovská Júlia Co-authors Švec Miroslav Source document Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 9, č. 10 (október 2002), s. 16-17. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.18 - Obchodná technika Keywords nákup * mladiství * značky výrobkov * prieskum spotrebiteľský * Slovensko Annotation Výsledky prieskumu o nákupoch, o rozhodovaní pri nákupoch, o dôležitosti značky pri rôznych druhoch tovarov u tínedžerov /od 15 po 26 rokov/. Typ predajní, v ktorých najčastejšie nakupujú, kedy vykonávajú nákupy, ktorú značku považujú za "svoju". Ambície, úspechy, sny, spotrebiteľské zvyklosti. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 7-12 +8 príl.
article
Number of the records: 1