Number of the records: 1  

Mladí ako zázračné premeny

  1. Title Mladí ako zázračné premeny
    Author infoJúlia Sobinovská, Miroslav Švec
    Author Sobinovská Júlia
    Co-authors Švec Miroslav
    Source document Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 9, č. 10 (október 2002), s. 16-17. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.18 - Obchodná technika
    Keywords nákup * mladiství * značky výrobkov * prieskum spotrebiteľský * Slovensko
    AnnotationVýsledky prieskumu o nákupoch, o rozhodovaní pri nákupoch, o dôležitosti značky pri rôznych druhoch tovarov u tínedžerov /od 15 po 26 rokov/. Typ predajní, v ktorých najčastejšie nakupujú, kedy vykonávajú nákupy, ktorú značku považujú za "svoju". Ambície, úspechy, sny, spotrebiteľské zvyklosti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 7-12 +8 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.