Number of the records: 1  

On-line reklama ako interaktívny dialóg

  1. Title On-line reklama ako interaktívny dialóg
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketing magazine. Č. 6 (2003), s. 7 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * internet * spotrebitelia * služby digitálne * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnnotationReklama na internete ako kvalitatívne nová forma reklamy. Porovnanie a odlišnosti klasickej a on-line reklamy. Prínosy on-line reklamy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.