Number of the records: 1
Rupert Murdoch: ako sa stať mediálnym magnátom
Title Rupert Murdoch: ako sa stať mediálnym magnátom Author info Ivana Hudáková Author Hudáková Ivana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 11 (2010), s. 10-11. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords manažéri * riaditelia * podnikatelia * prostriedky masovokomunikačné * televízia káblová * noviny * periodiká * médiá * trh Annotation Keith Rupert Murdoch a jeho úspech mediálneho magnáta. Expanzia a mediálne trhy. Oblasť vydávania novín a časopisov. Investovanie do rozvoja satelitnej televízie. Americký a ázijský trh. Konkurencia a protimonopolné úrady. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00359-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 7-12
article
Number of the records: 1