Number of the records: 1  

Aplikácia environmentálneho marketingu v podmienkach SR

  1. Title Aplikácia environmentálneho marketingu v podmienkach SR
    Parallel titleApplication of environmental marketing in SR
    Author infoSoňa Nemečková
    Author Nemečková Soňa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry : zborník vedeckých prác [z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 17. 5. 2012]. S. 355-361. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3427-7
    NoteRegistrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podnik * správanie * ochrana prostredia životného * zodpovednosť spoločenská * značky environmentálne * systémy environmentálne manažérske * marketing environmentálny * prieskum * Slovensko
    AnnotationVýsledky empirického prieskumu zameraného na environmentálny marketing a jeho aplikáciu v podnikoch v Slovenskej republike. Charakteristika výskumnej vzorky. Impulzy a motívy pre environmentálne správanie a marketing. Hlavné bariéry environmentálneho správania a marketingu. Uplatňované environmentálne kroky. Využívanie environmentálnych značiek. Spôsoby prezentácie podniku ako environmentálne priateľského.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 00434-034, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.