Number of the records: 1
Faktory ovplyvňujúce správanie spotrebiteľa na globálnom trhu
Title Faktory ovplyvňujúce správanie spotrebiteľa na globálnom trhu Parallel title Factors affecting consumer behaviour in the global market Author info Margaréta Nadányiová Author Nadányiová Margaréta Source document Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '12 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 10. - 11. október 2012. S. 567-572. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2012]. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * politika spotrebiteľská * marketing globálny * marketing mix * spokojnosť zákazníkov Annotation Najdôležitejšie faktory, ktoré ovplyvňujú správanie spotrebiteľa na globálnom trhu. Podstata moderného marketingového zmýšľania. Udržanie si verných zákazníkov, rozpoznanie ako zákazník rozmýšľa a čo ovplyvňuje jeho nákupné správanie. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1