Number of the records: 1
Changes in international marketing strategies of companies operating in the global luxury industry due to the financial and economic crisis
Title Changes in international marketing strategies of companies operating in the global luxury industry due to the financial and economic crisis Translation Zmeny v medzinárodných marketingových stratégiách spoločností pôsobiacich na globálnom trhu s luxusným tovarom vzhľadom na finančnú a hospodársku krízu Author info Otília Zorkóciová, Erika Mária Jamborová Author Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Co-authors Jamborová Erika Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 6, č. 21 (2013), s. 136-148. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing medzinárodný * stratégia marketingová * marketing mix * tovar luxusný Annotation Identifikácia základných prvkov úspešnej medzinárodnej marketingovej stratégie luxusného tovaru v celosvetovom meradle. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00764-015, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2013: 21-24
article
Number of the records: 1