Number of the records: 1
Nation Branding as a Presentation Tool of Slovak Republic abroad
Title Nation Branding as a Presentation Tool of Slovak Republic abroad Translation Nation Branding ako nástroj prezentácie Slovenskej republiky v zahraničí Author info Michal Držka Author Držka Michal EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Source document Medzinárodné vzťahy 2013 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov zo 14. medzinárodnej vedeckej konferencie : zámok Smolenice, 5. - 6. december 2013, 1. časť A - G, 2. časť H - L, 3. časť M - Sta, 4. časť Sto - Z. S. 180-190 [CD-ROM]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3802-2 Note PMVP I-13-115-00. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Keywords štát * prezentácia * propagácia * Slovensko Annotation Problematika prezentácie štátu v zahraničí. Autor zameriava svoju pozornosť na výskum oblasti nation branding-u, ktorý sa javí byť ideálnym prostriedkom na propagovanie malých štátov v cudzine. Cieľom branding-u je vytvoriť v zahraničí jedinečný obraz krajiny či regiónu. Predkladaný príspevok ponúka návod a sériu príkladov na to, ako si vytvoriť správnu branding stratégiu. Osobitá pozornosť je venovaná jednotnej prezentácie Slovenska v zahraničí s využitím nástrojov nation branding-u. Public work category Reports at home scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01994-014, originál dokumentu
article
Number of the records: 1