Number of the records: 1
Skúmanie vplyvu vizuálnych marketingových podnetov na emócie
Title Skúmanie vplyvu vizuálnych marketingových podnetov na emócie Translation Impact of Marketing Stimuly to Emotions Author info Miroslav Majtán, Róbert Šlosár Author Majtán Miroslav EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Co-authors Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 14, č. 2 (2017), s. 33-46 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2017. ISSN 2454-1028 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Note VEGA 1/0546/15 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords správanie spotrebiteľa * neuromarketing * marketing * emócie Annotation Vedné disciplíny vymedzujúce kategórie aplikované v neuromarketingu a spotrebiteľskom správaní. Marketing a neuromarketing. Výskumný dizajn. Postup neuromarketingového výskumu. Koncepcia a dizajn výskumu vizuálnych podnetov zameraných na emócie . Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00645-001, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2017: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1 MB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1