Number of the records: 1
Diversification of marketing strategies among small farms: empirical evidence from family farms in Taiwan
Title Diversification of marketing strategies among small farms: empirical evidence from family farms in Taiwan Translation Diverzifikácia marketingových stratégií medzi malými farmami: empirický dôkaz z rodinných fariem v Taiwane Author info Pei-An Liao, Hung-Hao Chang, Junlin He, Kannika Saeliw Author Liao Pei-An Co-authors Chang Hung-Hao He Junlin Saeliw Kannika Source document Agricultural economics. Vol. 63, no. 11 (2017), pp. 493-501. - Prague : Czech academy of agricultural sciences, 2017. ISSN 0139-570X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords stratégia podnikateľská * marketing * farmy rodinné * predaj priamy * Taiwan * štúdie prípadové Annotation Faktory, ktoré ovplyvňujú výber farmárov medzi prístupnými marketingovými stratégiami. Stratégia priameho predaja. Prípadová štúdia robená na vzorke 5600 rodinných fariem v Taiwane v r. 2014. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 7-12
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 161.2 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1