Number of the records: 1
Vplyv funkčnosti a dizajnu na predajnosť automobilov
Title Vplyv funkčnosti a dizajnu na predajnosť automobilov Parallel title The Influence of Functionality and Design on the Saleability of Automobiles Author info Nikola Švejdová, Milan Kubica Author Švejdová Nikola EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Kubica Milan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - 2017 : zborník vedeckých prác. S. 662-671 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4435-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords priemysel automobilový * predaj * zákazníci * značky * parametre technické * dizajn * ceny predajné Annotation Prestíž samotnej značky nie vždy znamená aj úspech a predajnosť jednotlivých modelov. Zákazníkov dnes nezaujímajú len technické parametre vozidiel (spotreba,zrýchlenie, či konská sila), ale i ergonómia (usporiadanie prístrojovej dosky a stredového ovládacieho panelu, multifunkčný volant), cena a najmä dizajn. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 01112-073, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 713.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1