Number of the records: 1  

Virtuálna a rozšírená realita ako súčasť každodenného digitálneho pôsobenia

  1. Title Virtuálna a rozšírená realita ako súčasť každodenného digitálneho pôsobenia
    Parallel titleVirtual and Augmented Reality as Part of Everyday Digital Activity
    Author infoMichael Šášky, Michal Jankovič
    Author Šášky Michael EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Jankovič Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2022 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. Pp. 230-242. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2022 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-5013-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords realita virtuálna * prostredie virtuálne * technológie informačné * analýzy * správanie spotrebiteľa * marketing elektronický * prieskum
    AnnotationProblematika virtuálnej a rozšírenej reality v súčasnosti a jej blízkej budúcnosti. Virtuálna realita a rozšírená realita a nové možnosti v digitálnom marketingu budúcnosti. Virtuálna realita, rozšírená realita a reklamy. Prostredie Metaverse ako nové odvetvie digitálnej doby budúcnosti. Dopad virtuálnej reality na populáciu - dotazníkový prieskum.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00608-024, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF886.4 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.