Number of the records: 1
Virtuálna a rozšírená realita ako súčasť každodenného digitálneho pôsobenia
Title Virtuálna a rozšírená realita ako súčasť každodenného digitálneho pôsobenia Parallel title Virtual and Augmented Reality as Part of Everyday Digital Activity Author info Michael Šášky, Michal Jankovič Author Šášky Michael EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Jankovič Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2022 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. Pp. 230-242. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2022 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-5013-0 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords realita virtuálna * prostredie virtuálne * technológie informačné * analýzy * správanie spotrebiteľa * marketing elektronický * prieskum Annotation Problematika virtuálnej a rozšírenej reality v súčasnosti a jej blízkej budúcnosti. Virtuálna realita a rozšírená realita a nové možnosti v digitálnom marketingu budúcnosti. Virtuálna realita, rozšírená realita a reklamy. Prostredie Metaverse ako nové odvetvie digitálnej doby budúcnosti. Dopad virtuálnej reality na populáciu - dotazníkový prieskum. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00608-024, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 886.4 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1