Number of the records: 1
Komunikácia cez vášne
SYS 0012439 LBL 01160naa$$2200241$$$450$ 005 20231004064657.9 100 $a 20040701a2004łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Komunikácia cez vášne $f aut. Roman Ivantyšyn 330 $a Šport ako marketingový fenomén posledných rokov predstavuje až 94 percent celosvetových sponzoringových projektov. Sponzoring ako doplnok reklamy. Čiastkové ciele zadávateľov. Faktory analýzy hodnoty športovej značky. Očakávania v oblasti sponzoringu pre najbližšie roky. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0069945 $1 011 $a 1335-2016 $1 200 1 $a Stratégie $e marketing, reklama, online a médiá $v Roč. 11, č. 5 (máj 2004), s. 17 $1 210 $a Bratislava $c SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA $d 2004 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006278 $a šport 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005873 $a sponzorovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007567 $a značky výrobné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007564 $a značky kvality 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 675 $a 336.1/.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000138 $x Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty 700 -1
$3 eu_un_auth*p0059355 $a Ivantyšyn $b Roman $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20040701 $g AACR2
Number of the records: 1