Number of the records: 1  

Komunikácia cez vášne

  1. SYS0012439
    LBL
      
    01160naa$$2200241$$$450$
    005
      
    20231004064657.9
    100
      
    $a 20040701a2004łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Komunikácia cez vášne $f aut. Roman Ivantyšyn
    330
      
    $a Šport ako marketingový fenomén posledných rokov predstavuje až 94 percent celosvetových sponzoringových projektov. Sponzoring ako doplnok reklamy. Čiastkové ciele zadávateľov. Faktory analýzy hodnoty športovej značky. Očakávania v oblasti sponzoringu pre najbližšie roky.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0069945 $1 011 $a 1335-2016 $1 200 1 $a Stratégie $e marketing, reklama, online a médiá $v Roč. 11, č. 5 (máj 2004), s. 17 $1 210 $a Bratislava $c SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA $d 2004
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006278 $a šport
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005873 $a sponzorovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007567 $a značky výrobné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007564 $a značky kvality
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    675
      
    $a 336.1/.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000138 $x Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0059355 $a Ivantyšyn $b Roman $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20040701 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.