Number of the records: 1  

Analýza slovenského reklamného trhu od roku 1997

  1. SYS0023964
    LBL
      
    01623naa$$2200277$$$450$
    005
      
    20221128113041.8
    100
      
    $a 20050114d2004łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Analýza slovenského reklamného trhu od roku 1997 $f Ivana Hroncová
    330
      
    $a Analýza slovenského reklamného trhu v rokoch 1997-2001. Hľadisko geografickej štruktúry reklamných agentúr a výšky ich obratu v jednotlivých rokoch. Desať najvýznamnejších zadávateľov reklamy podľa výšky ich výdavkov na reklamu. Okrem výdavkov na reklamu, sleduje aj na ktoré prostriedky reklamnej komunikácie boli výdavky určené.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0020500 $1 010 $a 80-225-1879-4 $1 200 1 $a Ekonomika firiem 2004 $e (zborník z medzinárodnej konferencie) $h II. diel $f zost. Tatiana Varcholová $v S. 534-537 $1 210 $a Košice $c Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach $d 2004 $1 215 $a 666 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0001591 $a trh reklamný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007069 $a výdavky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001018 $a agentúry
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003852 $a obrat peňažný
    610
    1-
    $a 1997-2001
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0005771 $a Hroncová $b Ivana $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20050114 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.