Number of the records: 1
Analýza slovenského reklamného trhu od roku 1997
SYS 0023964 LBL 01623naa$$2200277$$$450$ 005 20221128113041.8 100 $a 20050114d2004łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Analýza slovenského reklamného trhu od roku 1997 $f Ivana Hroncová 330 $a Analýza slovenského reklamného trhu v rokoch 1997-2001. Hľadisko geografickej štruktúry reklamných agentúr a výšky ich obratu v jednotlivých rokoch. Desať najvýznamnejších zadávateľov reklamy podľa výšky ich výdavkov na reklamu. Okrem výdavkov na reklamu, sleduje aj na ktoré prostriedky reklamnej komunikácie boli výdavky určené. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0020500 $1 010 $a 80-225-1879-4 $1 200 1 $a Ekonomika firiem 2004 $e (zborník z medzinárodnej konferencie) $h II. diel $f zost. Tatiana Varcholová $v S. 534-537 $1 210 $a Košice $c Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach $d 2004 $1 215 $a 666 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*0001591 $a trh reklamný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007069 $a výdavky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001018 $a agentúry 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003852 $a obrat peňažný 610 1-
$a 1997-2001 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*0005771 $a Hroncová $b Ivana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20050114 $g AACR2
Number of the records: 1