Number of the records: 1  

Fuzzy expert marketing-mix model

  1. Title Fuzzy expert marketing-mix model
    TranslationExpertný fuzzy model pre marketingový mix
    Author infoShady Aly, Ivan Vrana
    Author Aly Shady
    Co-authors Vrana Ivan
    Source document Agricultural economics : an international journal = mezinárodní vědecký časopis. Vol. 51, no. 2 (2005), s. 69-79. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2005. ISSN 0139-570X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords prostredie podnikateľské * rozhodovanie * marketing mix * modelovanie * metódy * systémy expertné
    AnnotationPopis výkonnej metódy pre nastavenie marketingového mixu. Metóda silne využíva relevantnú znalosť experta a expertízy prostredníctvom fuzzy systému pre podporu rozhodovania, ktorý je uspôsobený tak, aby periodicky dynamicky nastavil marketingový mix v súlade so zmenami podnikateľského prostredia. Navrhnutá metóda je obzvlášť vhodná pre turbulentné podnikateľské prostredie so spústou náhodných, neurčitých a neistých premenných, čo je typické pre agro-potravinársky komplex. Metóda je dostatočne obecná pre použitie aj v iných sektoroch. Metódu možno považovať za fuzzy expertný systém pre určenie hodnôt marketingových rozhodovacích premenných.
    URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/58223.pdf
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.