Number of the records: 1
Fuzzy expert marketing-mix model
Title Fuzzy expert marketing-mix model Translation Expertný fuzzy model pre marketingový mix Author info Shady Aly, Ivan Vrana Author Aly Shady Co-authors Vrana Ivan Source document Agricultural economics : an international journal = mezinárodní vědecký časopis. Vol. 51, no. 2 (2005), s. 69-79. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2005. ISSN 0139-570X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords prostredie podnikateľské * rozhodovanie * marketing mix * modelovanie * metódy * systémy expertné Annotation Popis výkonnej metódy pre nastavenie marketingového mixu. Metóda silne využíva relevantnú znalosť experta a expertízy prostredníctvom fuzzy systému pre podporu rozhodovania, ktorý je uspôsobený tak, aby periodicky dynamicky nastavil marketingový mix v súlade so zmenami podnikateľského prostredia. Navrhnutá metóda je obzvlášť vhodná pre turbulentné podnikateľské prostredie so spústou náhodných, neurčitých a neistých premenných, čo je typické pre agro-potravinársky komplex. Metóda je dostatočne obecná pre použitie aj v iných sektoroch. Metódu možno považovať za fuzzy expertný systém pre určenie hodnôt marketingových rozhodovacích premenných. URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/58223.pdf Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-6
article
Number of the records: 1