Number of the records: 1
Svätý grál marketingu možno nájdete počítačom...
SYS 0027292 LBL 01668naa$$2200349$$$450$ 005 20230907084202.3 100 $a 20050411a2004łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Svätý grál marketingu možno nájdete počítačom... $f Martin Babiak 330 $a Simulácie popisujú činnosť prvkov systému s cieľom modelovať jeho výsledné správanie. Podstata multiagentových simulácií (MAS). Možnosti nasadenia MAS - na simuláciu demografických procesov, v antikorupčnom výskume, na skúmanie odlišností individuálneho a kolektívneho správania. Uplatnenie MAS v spoločenských vedách. Špecifiká marketingového výskumu pre MAS aplikácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0069703 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 57-59 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2004 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003397 $a modely 610 1-
$9 eu_un_auth*0010606 $a systémy multiagentové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005704 $a simulácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné 675 $a 519.87 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000245 $x Matematické modely operačného výskumu 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029308 $a Babiak $b Martin $p EUBFNHKVF $4 070 $T Katedra verejných financií NHF - zrušené 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20050411 $g AACR2
Number of the records: 1