Number of the records: 1
Spokojnosť zákazníka s predajom zájazdov v cestovnej kancelárii
Title Spokojnosť zákazníka s predajom zájazdov v cestovnej kancelárii Translation The Satisfaction of a customer with the sales of tours at a travel agency Author info Ivan Petrík, Zuzana Blanáriková, Silvia Kresová, Jana Kuňáková, Zuzana Turócziová Author Petrík Ivan Co-authors Blanáriková Zuzana Kresová Silvia Kuňáková Jana Turócziová Zuzana Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 38, č. 1 (2005), s. 14-23. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2005. ISSN 0139-8660 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ruch cestovný * kancelárie cestovné * predaj * zamestnanci * muži * ženy * zákazníci * služby * kvalita * spokojnosť zákazníkov * konkurencieschopnosť * prieskum štatistický Annotation Rastúci význam stabilného okruhu zákazníkov. Význam spokojnosti zákazníka v cestovnom ruchu. Roviny hodnotenia spokojnosti zákazníka. Materiál a metódy výskumu zacieleného na spokojnosť zákazníkov. Výsledky výskumu (dotazník, mystery shopping) uskutočneného v 18 mestách Slovenska. Hodnotenie spokojnosti zákazníkov ako faktor dlhodobej prosperity cestovnej kancelárie na konkurenčnom trhu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-4
article
Number of the records: 1