Number of the records: 1  

[ Cenové vojny ]

  1. Title [ Cenové vojny ]
    Author infoKonštantín Čikovský, Tatiana Lichnerová, František Múčka
    Author Čikovský Konštantín
    Co-authors Lichnerová Tatiana
    Múčka František
    Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Č. 24 (23. júna 2005), s. 20-25. - Bratislava : TREND Holding, 2005. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Keywords ceny * vojny * produkty * znižovanie cien * zisk * bankovníctvo * značky výrobkov * spotrebitelia * rozhodovanie
    AnnotationZ obsahu: Za cenovými vojnami nestojí iba neschopnosť manažérov. Odkaz brand manažérom: Je čas vrátiť sa k produktu. Privátne značky sú lacnejšie, no nielen preto ich majú spotrebitelia čoraz radšej. Kto zníži cenu o pár percent, zo zisku si ukrojí v desiatkach. Silný podiel na trhu ponúka dve taktiky - vyššiu cenu alebo exkluzívne zľavy za exkluzivitu. Vojnám o ceny sa bankári vždy nevyhnú. Nie je dôležité len to, koľko tovar stojí.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 21-30 + 4 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.