Number of the records: 1  

Značky bodujú u mladých s vyššími príjmami

  1. SYS0031981
    LBL
      
    01206naa$$2200241$$$450$
    005
      
    20231004130221.1
    100
      
    $a 20050728a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Značky bodujú u mladých s vyššími príjmami $f Vladimír Turanský
    330
      
    $a Uprednostňovanie ceny pred značkou výrobku. Orientácia na značky v ekonomicky silnejších centrách Slovenska. Mladí ľudia a značky. Nepravé výrobky a stláčanie cien značkových tovarov. Rast privátnych značiek v hypermarketoch.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0089933 $1 011 $a 1335-4701 $1 200 1 $a Hospodárske noviny $e denník o ekonomike a politike $e je súčasťou svetovej skupiny ekonomickej a finančnej tlače Dow Jones - Handelsblatt $v Roč. 13, č. 143 (26. júla 2005), s. 9 $1 210 $a Bratislava $c Ecopress $d 2005
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003379 $a mládež
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004975 $a príjmy
    675
      
    $a 620.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000259 $x Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0006454 $a Turanský $b Vladimír $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20050728 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.