Number of the records: 1
Značky bodujú u mladých s vyššími príjmami
SYS 0031981 LBL 01206naa$$2200241$$$450$ 005 20231004130221.1 100 $a 20050728a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Značky bodujú u mladých s vyššími príjmami $f Vladimír Turanský 330 $a Uprednostňovanie ceny pred značkou výrobku. Orientácia na značky v ekonomicky silnejších centrách Slovenska. Mladí ľudia a značky. Nepravé výrobky a stláčanie cien značkových tovarov. Rast privátnych značiek v hypermarketoch. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0089933 $1 011 $a 1335-4701 $1 200 1 $a Hospodárske noviny $e denník o ekonomike a politike $e je súčasťou svetovej skupiny ekonomickej a finančnej tlače Dow Jones - Handelsblatt $v Roč. 13, č. 143 (26. júla 2005), s. 9 $1 210 $a Bratislava $c Ecopress $d 2005 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003379 $a mládež 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004975 $a príjmy 675 $a 620.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000259 $x Náuka o tovare. Tovaroznalectvo 700 -1
$3 eu_un_auth*0006454 $a Turanský $b Vladimír $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20050728 $g AACR2
Number of the records: 1