Number of the records: 1  

Stratégia formovania podnikovej kultúry v globálnom prostredí

  1. Title Stratégia formovania podnikovej kultúry v globálnom prostredí
    Author infoAlžbeta Bieliková, Viera Bartošová
    Author Bieliková Alžbeta
    Co-authors Bartošová Viera
    Source document Produktivita : dvojmesačník Slovenského centra produktivity. Roč. 5, č. 5 (2004), s. 2-3. - Žilina : SLCP, 2004. ISSN 1335-5961
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords kultúra podniková * klíma podniková * správanie organizačné * zamestnanci * manažment
    AnnotationZákladné znaky podnikovej kultúry. Vplyv zmeny podnikovej kultúry na výkonnosť podniku. K hlavným stavebným prvkom úspešnej podnikovej kultúry patria: výkonová orientácia a pracovná náročnosť, flexibilita, dôvera a otvorenosť, dodržiavanie etických hodnôt. Spájanie a zlaďovanie vzájomne odlišných podnikových kultúr.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-5

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.