Number of the records: 1
Marketingový výskum - etický aspekt
Title Marketingový výskum - etický aspekt Author info Ivana Šindleryová Butoracová Author Šindleryová Butoracová Ivana Source document Dni otvorených dverí 2006 - 8. ročník : vedecké konferencie k ďalšiemu vzdelávaniu na univerzitách, manažmentu, znalectvu a odborný seminár k marketingu. S. 237-245. - Bratislava : Centrum ďalšieho vzdelávania Ekonomickej univerzity, 2006 / Porvazník Ján ; Mosná Jaroslava ; Dni otvorených dverí 2005 Konferencia ; Rozvoj ďalšieho vzdelávania v podmienkach vysokých škôl a skúsenosti s využívaním finančných zdrojov podporných fondov Konferencia ; Manažment 2006 Príprava ľudí na manažérsku kompetentnosť Konferencia. ISBN 80-225-2175-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * výskum * kódexy etické * výskum trhu * komunikácia * dodávatelia * spotrebitelia Annotation Význam a postavenie etického kódexu v marketingovom výskume. Dôležitosť efektívnej komunikácie medzi dodávateľmi a spotrebiteľmi tovaru a služieb všetkých druhov. Teoretické východiská - definícia marketingového výskumu. Marketingový výskum a výskum trhu. ESOMAR - The European Society for Opinion and Marketing Research. Pravidlá etického kódexu - ESOMAR. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1