Number of the records: 1  

Význam zákazníckeho servisu v logistických službách

  1. Title Význam zákazníckeho servisu v logistických službách
    Author infoMária Dzurová
    Author Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša : 7.-8. október 2004. S. 166-171. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 164 - Matematická logika. Logistika
    Keywords logistika * služby logistické * služby * obsluha * spokojnosť zákazníkov * konkurencieschopnosť * Európska únia * Slovensko
    AnnotationCharakteristika logistiky. Dodávkový servis ako konkurenčná výhoda. Vplyv logoistiky na kvalitu obchodných vzťahov. Pozícia poskytovateľov logistických služieb po vstupe do Európskej únie. Príčiny nízkeho dopytu po logistických službách na slovenskom trhu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE04 00703-013, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.